INNHOLD

Koordinerende enhet

Hva er Koordinerende enhet?

Har du som innbygger et sammensatt og langvarig behov for kommunale tjenester, eller har du foreldreansvar for et barn som har det?

Koordinerende enhet i kommunen skal bidra til å sikre et helhetlig og koordinert tilbud til innbyggere og brukere med behov for tjenester fra flere fagområder, nivåer og sektorer. Enheten har et overordnet ansvar for individuell plan og koordinatorer i kommunen. Ansvaret omfatter alle pasient- og brukergrupper med behov for langvarige og koordinerte tjenester, og er ikke avgrenset til habilitering og rehabilitering.

Mer informasjon om individuell plan og barnekoordinator finner du under Individuell plan (legge in lenke)

Ta kontakt med Koordinerende enhet i virksomheten Dialog og Mestring hvis du ønsker mer informasjon eller trenger hjelp til å koordinere dine tjenestetilbud.

Dialog og mestring

Post- og besøksadresse: Leirvegen 4 C, 2150 Årnes

Åpningstid: kl: 08:00 - 15:00

Unngå å sende personsensitive opplysninger over e-post.

Ønsker du å søke om tjenester fra oss kan du benytte søknadsskjemaet under. Skjeamet sender du til Dialog og mestring.

Søknadsskjema helse og omsorgstjenester

Aktuelle lover

Helse- og omsorgstjenesteloven kap. 7

Pasient- og brukerrettighetsloven §2-5

Forskrift om habilitering, rehabilitering og koordinator §6

Informasjon om individuell plan og koordinator - Helsenorge

Publisert: 22.03.2023 13:49:22
Sist endret: 16.01.2024 15:33

Publisert: 22.03.2023 13:49:22
Sist endret: 16.01.2024 15:33

Fant du det du lette etter?

Takk for din tilbakemelding

*Ikke del privat informasjon om deg selv eller andre