I 2019 etablerte vi Dialog og mestring som en virksomhet i Helse og velferd. Etter tre år i drift ønsker vi nå å innhente erfaringer, både fra ansatte og fra innbyggere som har vært i kontakt med virksomheten. Dette er viktig informasjon for læring, forbedringsarbeid og videre tjenesteutvikling.
Evalueringen tar utgangspunkt i de tre viktigste kvalitetene som lå til grunn for etablering av en ny virksomhet:
- Virksomheten skal være "vår ene dør inn» for alle innbyggere som henvender seg for første gang, og med behov for pleie-, velferds- og omsorgstjeneste.
- Vi er opptatt av en tidlig dialog med deg som innbygger. Dialogen skal ha fokus på økt egenmestring og mobilisering av dine ressurser.
- Vi ønsker å kunne gjøre en rask avklaring av dine behov og aktuelle tjenestenivå gjennom tverrfaglig kartlegging av din søknad/ henvendelse.
I september og oktober måned vil vi gjennomføre en brukerundersøkelse, i tillegg til at ansatte vil svare på et evalueringsskjema. Resultatene vil etter planen foreligge i november måned.
Er du en av dem som har vært i kontakt med Dialog og mestring, setter vi pris på om du vil gi oss din tilbakemelding ved å delta i brukerundersøkelsen. Det tar ca. 2 min å besvare undersøkelsen.
For å besvare undersøkelsen trykker du på lenken Brukerundersøkelse Dialog og mestring
Publisert: 01.09.2022 15:16:50
Sist endret: 22.01.2023 19:38